080905

Hejsan alla läsre !
Hoppas allt är bra. Själv är det bara bra. Sitter och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska ha för kläder sen.
Jag och några till ska nämligen och äta thaimat och efter det så ska vi se på ARN. Hoppas det blir en bra kväll ! Sitter även och funderar på hur jag ska göra imorgon kväll ifall jag ska åka med till M & M. Blev nämligen frågad av en kompis idag om jag vill komma hem till henne imorgon och sova där men det kommer jag säkert inte få, men jag kan ju alltid hoppas.
Jag måste berätta att vi var ju bara tjejer och en kille i våran klass men nu har vi fått en till kille i klassen och han är jätte snäll !
Ska gå och göra mig iodrning nu. Ha en jätte bra helg !
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0