Top model

Hejsan på er ! Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har den varit så där. Dagen började med ett läxförhör och det gick jätte bra, efter lunch så var det dax för matte provet. Jag måste erkänna att jag var skit nervös! Provet gick väl som det gick. När vi hade den sista lektionen för dagen så skulle jag in på datorn och skriva ut en inlämning, och när jag får igång allt och skulle precis öppna upp dokumentet så är hela inlämingen borta. Det enda som fanns kvar var rubriken, men som tur var så hade det på datorn hemma så jag behöver inte skriva om allt som tur är.
Efter skolan så var vi på stan en sväng. Köpte en mössa som passar jätte bra till min jacka ! Sen när jag kom hem så hade jag fått ett par skor av mamma. Tycker verkligen om de skorna, och tack så jätte mycket för de mamma !
Ska kolla vidare på top model nu.
Ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var så lite, kram mamma. Hoppas du kommer att trivas i dem.

2008-09-26 @ 22:06:27
URL: http://jolinehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0