Vilse i skogen

God morgon !
Idag gick jag upp som vanligt ( Runt sex). Trodde det skulle ta lite längre tid idag för att göra mig i ordning  pga att jag skulle packa ner gympa kläder och sånt.
Men gissa vad ?! Jag blev klar redan halv sju. Det är ca 45 min till Sara kommer och knackar på här. Så nu sitter jag och lyssnar på mama mia skivan och kollar runt lite på internet.
Vår första lektion idag är idrott. Vi ska nämligen ut och orgientera ( vet inte hur det stavas, men hoppas ni förstår i alla fall ).
Jag kommer ju springa vilse ute i skoghalls skogen ! Ni får hålla tummarna för mig att jag hittar hem sen. Haha !
Ska gå och kolla lite på tv nu, tror jag. Vill att klockan ska vara kvart över nu, men det är den dock inte !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0