En underbar helg!

I helgen har jag haft en helt underbar helg som alla andra av mina helger ! Och jag vill även säga grattis till den minsta lill syrran som fyllde år i helgen ! hurra hurra

På fredag så dra skolan igång då... SUCK ! VILL HA MER SOMMARLOV. Fast samtidigt ska de bli skönt att komma tillbaka till skolan. Fast kommer verkligen inte orka att gå upp vid sex. Åh, dra mig baklänges!
Har inte orkat att vända om dygnet heller så jag får väl skylla mig själv. Bra joline !

Marie, jag vet att inte jag har skrivit på ett tag. Men nu du är jag igång ingen ! Hoppas jag i alla fall på.

Kommentarer
Postat av: Jennyh ♡ Flyttar till Malta!

hoppas du har en bra dag =)

2009-08-18 @ 12:22:25
URL: http://jennyh.se
Postat av: marie

WIIE!

dock har jag vart dålig på att läsa (A)

men nu är jag också igång igen! :D

2009-08-29 @ 19:09:33
URL: http://needtofindyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0