Skridskor

På schemat idag så stor det skridskor. Kul var det och varmt blev det. Var lite jobbigt för att det snöade men det gick.
Vi var några som gjorde ett bandylag. Kan ju säga att jag inte var så där värst duktigt men jag gjorde så gott jag kunde. Gjorde faktiskt två mål. Lite stolt ! Det var nog därför vårat lag vann. haha !
 
Snart blir det att göra mig i ordning, åka till bergvik för att möta upp bella bus, sedan ta bussen ner till stan och gå lite där. Senare ska jag bella sara jonas och jessica på bio. Det blir att se "I taket lyser stjärnorna". Hoppas filmen är lika bra som boken. Lär nog bli mycket tårar som kommer falla ner på kinden.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0