2009

Nu har vi ringt in det nya året. Så nu är det ett nytt år med nya möjligheter. Hoppas erat 2008 var bra. Mitt var nämligen det roligste året på länge. Stockholms resan med alla nior var nog det roligast och minnes värda under hela 2008 och även när vi var ner till kusten och Rhodos.

Idag vaknade jag upp hos S och efter ett litet tag hos henne så drog jag mig hemåt. När jag kom hem så gjorde jag mig i ordning får att åka ner till Marisbergsviken för att åka lite skridskor. Var länge sedan jag gjorde det, men kul var det. Höll balansen väldigt bra faktiskt. Brukar vara lite klumpig ibland men det gick som på räls måste jag säga.


Lite bilder ifrån skidskoåkningen.









Kommentarer
Postat av: johanna.

finfina bilder!

2009-01-01 @ 22:21:00
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0