Fika

Dagen idag tillbringade jag för det mesta på stan. Vid tolv mötte jag upp Bella för att käka lite. Efter vi hade mättat våra magar så gick vi runt lite i affärer plus att jag fick en sockerkick så vi gick och köpte lite godis.
Efter jag har varit med B på stan så mötte jag upp mamma och gänget för att ficka. Införskaffade mig även en randig tröja ifrån Indiska. Tack mamma !
Sedan hoppade vi in i bilen för att hyra filmen men efter det hamnade vi hos Maria och Morgan på fika. Så där blev det ännu mer fika. Efter det så blev det att åka hem och byta om till mjukisbyxor.

Har precis sett på syrran och käkat lite godis. Snart blir det att se ännu en film !

Ha en bra lördags kväll. KRAM

Kommentarer
Postat av: Jells

SV: nej det var ganska fult :(

2009-01-24 @ 20:32:06
URL: http://tjajells.blogg.se/
Postat av: Jells

SV: Jo :(

2009-01-24 @ 21:12:45
URL: http://tjajells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0