Helg


( A och C på bild),
otroligt skönt men helg! Imorgon hoppas jag på att jag får sova ut. Är så otroligt trött.
Slutade elva denna fredagen också. Jippy ! Eftersom vi slutade tidigt så åkte jag och några i klassen in till stan för att mätta våra hungria magar med lite mat. Efter en mättande lunch så stod A och C för unerhållningen. De åkte nämligen på en krokodil "karusell". Vi får leva livet medans vi är unga! Men roligt var det!

Gårdagen spenderade jag med Sofia. Jag kan lika gärna nu erkännan att jag aldrig kommer bli en vinnare, men jag  kanske har tur i kärlek istället ? Fast det tror jag inte men man kan ju allitid hoppas. Men man kan ju inte vinna varje gång, eller vad säger du sofia ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0