I natt jag drömmade...

"Något som jag aldigt drömt förut. " I natt hade jag en helt underbar dröm. Den drömmen skulle jag vilja drömma om och om igen. Trodde för ett tag att den var verkligen men sedan när jag vaknade så var den dock inte det...

Idag var det kallt ute kan jag lova. Just nu är det runt 13 minus och jag pratade just nyss med farfar och där uppe hade de 21 minus. brrr !
Förut åkte vi iväg och kollade på skidhjälmar till mig, den minsta syrran och även pappa. För igår nämligen var det nästan bara jag, mamma och pappa som åkte utan hjälm. Vi fick veta att det var en trend att har skidhjälmar och så är det även bra att ha en eftersom det är en billig livsförsäkring. Om ni inte har en så tycker jag att ni ska in förskaffa er en!
Är helt kär i min hjälm. Den är nämlingen vit med en svart ängel på. LOVE IT !

Här kommer en bild på hjälmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0