Tack

Vet ni ?! Det gå bara bättre och bättre för mig blogg. Vill tacka alla som läser den ! Blir otroligt glad när jag ser hur många som har varit inne och kollat.  Hoppas det fortsätter så bra som det går nu.

Sitter här jätte trött efter en lång dag i skolan. Men ska inte klaga för vi fick sluta två timmar tidigare.
I skolan har det verkligen inte hänt något. Vi har varit för trötta för att häjra runt så som vi brukar. Men det var en rolig sak på busstationen idag men jag tror jag var lite ensam om det. Mitt på station så står det en buss så står det Karlstad via Skåne. Men egentligen så ska det stå Skåre. Tur att alla har olika slags humor.
Kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0