<3

Detta inlägg ja tänkte skriva nu, handlar om de två personer som står mig närmast och som ja älskar väldigt mycket. Jag vet mycket väl att jag kan har svikit de ibland men de finns ändå kvar där för mig. Och det är mer än guld värt. Älskar de båda så oerhört mycket. De två ska verkligen känna sig stolta för de är de som får mig skratta, ha roligt, kan vara mig själv, (och även gråta ibland). Kan verkligen lita på de till 100%.
Kan verkligen inte förklara i ord hur speciella de personerna är.
Finns såklart även mer som står mig mycket nära och ni vet också vilka ni är. Är så otroligt glad att jag har de vänner jag har. Utan alla er så skulle jag vara helt jävla galen (ursäkta språket) men de är sant som de är sagt. Älskar verkligen alla mina vänner.
Tack så mycket för allt och speciellt för att ni , ni har verkligen en plats i mitt hjärta och det är ingen som kan ta de ifrån er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0