IG ?

Tjabba !
Idag blev de att åka till skolan för att göra nationella proven i matten. Jippy (not!) Får väl se hur de går helt enkelt. Gjorde i alla fall mitt bästa. Kan ju säga att de var en aning svårt, för lilla mig !

Min mage ta kål på mig. Har haft jätte ont i den ett tag innan valborg men som tur var gick det över, men tror ni inte de började i helgen igen ?! Idag har det vara extremt . Vet inte vad de beror på heller. Konstigt säger ja ! Ont gör de i alla fall...

Känner mig jätte duktig som både har hämta lill syrran som sitter brevid mig och kollar på tv plus att ja har städat mitt rum. 10 poäng till joline !  Alltid kul att umgås med små syrrorna.

Ska kila nu, pöss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0