Ekologi igen...

Nu sitter ja med ekologi kompliteringen igen. Suck ! Fattar typ inget, men ja försöker så gott ja kan och sen får vi ser hur det går. Hoppas på de bästa.

Hoppas eran dag har varit bra. Min har varit bra men det är regnat konstant hela dagen. Kallt och ruggit är inte mitt favorit väder om ja får säga så. Hatar det.
Annars så har dagen varit helt okej. Har gått relativt fort som tur är. Hade även ekologi på naturkunskapen idag, fattade inget där heller men som tur var kom micka och marie som fick hjälpa oss. Tack säger ja ! Det behövdes verkligen.
Sen så har det inte hänt så mycket mer idag. Kan ju säga att det händer inte så mycket på skolan, men de är ju vad man gör de till.
När vi väl slutade skolan så mötte ja på Lena vid busskön så vi stog och pratade lite, men irriterande nog så kom det en stor regn skur då och mitt paraply hade ja lånat ut till älsk, så blev en aning blöt kan ja lova. Som tur var kom bussen precis då.
Väl inne i stan så var bussen 10 minuter sen. Då kan ja lova att ja inte var direkt så jätte glad. När väl bussen kom så var den smockfull så de blev att stå upp. På bussen ringde pappsen och frågade om ja kunde vara så snäll och hämta lill syrran på fritids så ja gav mig i väg för att hämta henne.
När vi kommer hem så märker vi att inte vi har med oss dörrnyckeln, så vi satt ute i 40 minuter. Kallt kan ja lova att de var. Somnade även en liten stund ute på altenen, mendans hon satt och lekte lite.
Nu sitter ja inne i sköna värmen.  Ska plugga vidaren nu, men ekologin ! Wish me luck !

Föresten så vill ja tipsa er om en blogg. Det är nämlingen så att min pojkvänn har börjat blogga, ni får gärna ta en titt
www.perbostrom.blogg.se
Pöss på er  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0