Kärlek

Förut när jag satt på bussen hem så kom det många tankar upp på vad jag skulle kunna skriva om idag.
Det kommer handla mycket om kärlek och vänskap.


Man kan leta i all evighet efter den rätta kärleken. Helt plötsligt en dag så kommer den. Det är en sådan otroligt känsla att älska och bli älskad av någon.
Men sedan finns det folk som inte vill ha någon pojkvän utan de får kärlek på annat sätt så som, familj, släkt och vänner.
Kärleken finns vart du än vänder dig.
En sak jag har tänkt mycket på hur fantastiskt det är när man blir kär i en person. Det är så vackert när man för första gången ser en person och inte lägger märket på personen helt, utan sen när man börjar prata och kommer varandra närmare är just DEN personen ALLT för en. Det är den som är vackrast, bästa och älskad.
Vi människor är bra på att ha förut fattade meningar innan vi känner personen. Vi går väldigt ofta på utessendet men personen har även en insida som betyder mycket mer än vad utsidan gör.
Det finns alltid någon för alla!
Även om det tar innan man hittar den kärleken så LEV LIVET ! Livet är fullt med möjligheter och vi lever dessutom bara en gång!
Vänta inte på "mister perfekt", för ingen person perfekt. Men självklart så tycker man ändå att personer är perfekta. För det vet jag väl om själv att jag tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0