Lördag !

Vaknade upp så underbart brevid per. Har sovit helt underbart i natt kan jag lova.
Har haft en jätte bra dag men per kan jag lova!
Just nu sitter jag och kollar på tv men familjen, senare blir det nya wallander filmen.
För övrigt så har jag pluggat och städat ikväll eftersom kväll inte blev som det blev. Men men jag klara mig, har ju trotts allt mys kväll men familjen och då klagar jag absolut inte !

Ska vara social mot de nu, och inte sitta vid datorn hela kvällen. Ha en bra lördagkväll
Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-20 @ 22:47:55
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0