Kärlek

Min stora passion här i livet är familjen, mina vänner och min älskade pojkvän.
Det är första gången jag är så här kär i livet. Såklart att jag har varit kär, men det var ju när jag avr mindre. Men för över ett års sedan så började en pojke skriva till mig som jag snabbt fick känslor för.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. Men jag får jämt och ständigt fjärilar i magen bara jag tänker på homon. Hur underbart är inte det på skala ett - tio ?
Han är helt perfekt med andra ord. Åhh, helt galen i han. SÅ KÄR!!
Mitt hjärta blutar och slår för honom.

Sedan så har jag helt underbara vänner. Utan vänner så vet jag inte vad världen var till. visst att alla inte går ihop med varandra men jag har verkligen de vänner jag vill ha. Tack för att ni finns!

Livet har sina fram och motgånger. Men jag kan bara beskriva att livet är helt j*vla underbart måste jag säga. Jag har allt jag vill. Kan men egentlige be om mer? Nej jag tror inte det!
Blir så glad när jag skriver om detta nu. Jippy!!

LEV LIVET !
Älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0