Helgen!

SOMMAR OCH SOL! Har verkligen njutit av denna helg! Kan ju nästan tro att de är sommar ute! Igår, lördag var vi en.sväng på stan med Emilia och hennes pojkvän! Tog oss även en lunch på pizzahut, & gud så goda pizzor de har! Är verkligen inte förtjust i pizza i fall de inte är hemmabakade, med deras pizzor kan jag konstigt nog äta! MUMS! På kvällen blev det film och mat med Sara & Andreas. Idag, söndag har jag spenderat dagen.ute från halv tio tills halv Åtta! Jag brukar sällan bränna mig och därför sket jag i solskyddsfaktor men jag skulle nog slängt på mig lite! Resultat blev att jag ser ut som prickig kräfta! Har precis kommit hem ifrån en kvällspromenad med per runt stan och sandgrundsudden och måste erkänna att jag tycker att karlstad är otroligt fint på våren och sommaren! Nu ska vi mysa ner oss till en film innan helgen tar slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0