Löparkurs

Just hemkommen efter löparkurs med tre fantastiskt vänner! Jag har ett varit ställe som jag skulle kunna bo i om jag fick, och det är skogen! Det är så underbart att få vara i en miljö där man kan släppa all stress och allt runtomkring och fokusera på sig själv! Me like!! Det är anna som fått med mig på löparkursen och det är jag riktigt glad för, trodde jag var i helt okej form för att springa tjejmilen i september. Men icke sa nicke!!! Jag ska kunna lägga av efter 500 meter, men efter som det är i en grupp mer ca 20-30 personer så blir jag mer peppad och får fram mer energi! Det låter inte direkt roligt, men någonstans tycker jag det är roligt eftersom jag lär mig att TRO PÅ MIG SJÄLV!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0