Oreo

Lördagen har bara försvunnit! Idag har tiden verkligen gått fort. Vaknade tidigt idag, så jag och per bestämde oss för att åka till Ica för att unna oss nybakat bröd till frukost. Senare på eftermiddagen så hade vi dansuppvisning med mina och Annas dansgrupper. Tänkt att tio veckor har försvunnit. För tio veckor sedan träffade vi ca 50 nervösa och förväntansfulla barn men idag var den tuffa och otroligt duktigt barn som hade uppvisning för ca 100 åskådare. Fick så mycket fina presenter både ifrån barnen och F&S. Tusen tack, det värmde i hjärtat att för höra alla komplimanger! Kvällen bestod av mat,vin & bra sällskap! Nu tar jag och syrran natten för att drömmer oss bort!
är otroligt nöjd och mätt - efterrätt är min specialitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0