Hej igen!

Hej igen!
Det var ett tag sedan jag bloggade. Har lovat mig själv att jag ska (ialla fall försöka) bättra mig!
Ja, det har hänt mycket sen senat. Har börjat studera till sjuksköterska, men i juni är jag äntligen färdig utbildad. Ska blir riktigt läskigt att vara färdig med skolan. Det enda jag är riktigt bra på så är det att gå i skolan, är ju inte van att få ett jobb med egen inkomst.

Borde ta tag i plugget just nu, men allt är så mycket roligare än att läsa sjukdomar. Den 11 april kommer den stora sluttentan för att sjuksköterskorstudenter att äga rum, och duktigt som jag är har jag faktiskt börjat lite smått (idag), men det går segt. Det är väl därför jag fick en snilleblixt att jag skulle börja blogga, just för att slippa plugget just idag!!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0