Måndagmorgon

När klockan ringde imorse så hade jag lust att vända ryggen för att somna om. Men det var bara att inse att det var måndag igen. Som tur var, så var jag utvilad men känner mig långt ifrån redo för att skriva på uppsatsen idag. Hoppas att Issa är lite mer peppad på att skriva än jag, behöver just nu lite motivation. Som tur är ska så har vi en bra plan. Resultatet ska vara färdigt skrivet tills imorgon, så vi kan fokusera på hemtentan som ligger och släpar efter mig. I eftermiddag så hoppar jag in och ska ha juniorjympan på F&S. Tur att min minsta lilla syster tycker passet är riktigt roligt. Hon är min motivation till passet idag. Efter passet så ska vi passa på att ha en riktigt myskväll framför en bra film.Funderar även på att baka nutella bullar med henne( Riktigt sugen på att göra något annat än att plugga ikväll). Både hon och jag tycker bakning är bland det roligaste som finns. Det bästa är att man för äta de när de är ny gräddade med en glas mjölk. Då är både jag och magen riktigt nöjda! Ha en bra dag ! Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0