20.53

Måste få skriva av mig lite! Sitter och pluggar så det var skönt blogga lite för att ta en paus. Efter promenaden med per så åkte han bort på grabbkväll. Är faktiskt skönt att vara själv ibland. Har strosat runt och små plockat i lägenheten och fått läst ett kapitel om njursvikt (BORING). Nu är det inte så lång tid kvar tills tentan. Känner mig stressad i vissa lägen och i andra inte. Nervös tills tusen kommer jag vara kvällen innan jag skriver tentan. Brukar alltid bli nervös kvällen innan och tentaångesten kommer smygandes samtidigt! Snart är livet som student över. LÄSKIGT! Jag är mer nervös inför sommaren än för tentan. Kanske är ett gott tecken? Vem vet. Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa ner mig till någon bra kärleksfilm. Får passa på när jag är själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0