ännu en söndag.

Träningsvärken från kvällens träningspass börjar smyga fram. Vet inte hur jag ska kunna gå imorgon, men det löser sig! Bara och bita ihop för att se glad ut! Denna söndag har varit en alldeles lagom söndag. Startade med en morgonpromenad med lisa ute på skutberget och efter det gjorde jag mig en rejäl frukost som åts i solen! (PERFEKT). Sedan blev det plugg, vet inte ens om jag kan påstå att det var det, men den varade drygt i fem långa och inte så effektiva minuter. Bestämde mig för att ta med per på en cykeltur till stan för att bara strosa lite. Denna lilla tur resulterade i två nya tröjor, de är så söta! Tänkte bryta min trend med att bli lite mer färgglada, men ja såklart fick jag med mig en svart tröja hem! såklart är jag ändå nöjd med mitt lilla köp. Tjohoooo, om man nu kan säga det till två tröjor? Aja, sagt är sagt. Våra hungriga magar mättade vi hemma hos mamma och pappa med hemmagjord hamburgare, MUMS! Och som pricken över i, så hade mamma gjort en kladdkaka. Alltid lika uppskattat att komma till dukat bord, och speciellt om man vet att det blir en god efterätt! Nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och bege mig ut i snövädret för en kvällstur med vovven! Sedan blir det filmmys med mina två favorit boys, per och självklart zingo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0