dansa hela natten lång!

Musik är något som gör mig på ett härligt humör! Trycka på någon peppade låt och bara släppa loss. Tur att grabbarna inte ser vad jag håller på med under eftermiddagarna. Tänk er själva, en tjej i pyjamasshort och någon gammal t-shirt som hoppar runt och sjunger! Ja jag kan erkänna att jag skulle bli full i skratt när jag såg mina grannar göra det. Men äh vad gör det, man är människa och alla släpper loss på olika sätt! Jag skulle kunna dansa så (tro det eller ej) konstant en hel dag, skulle aldrig tröttna! Imorgon ska jag verkligen få dansa loss och skaka på rumpa, låt, ja hela kroppen! Streeten är bara, åh helt enkelt avkopplande ifrån allt runt om! LOVE IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0