New york, New york!

För drygt ett års sedan kom jag hem ifrån en stad som jag blev förälskad i - NEW YORK! Jag skulle verkligen av allt annat kunna åka dit just nu bara för att njut av allt staden har att erbjuda. All god mat, all shopping och alla sevärdheter. I helgen har jag en kompis som åker dit för att hälsa på sin syster. Jag är verkligen inte ett dugg avundsjuk på dig! Eller jo, kanske lite, eller en aning till och med. Jag är lite sugen på att packa ner mig själv i resväskan, bara för att få en lite semester. Idag är en unnardag - känner för att fira lite idag! Efter plugget i eftermiddag blir det nog att slänga ihop en nutellakladdkaka. Ska bjuda på det på fredag, så måste ju testa om det är gott eller om jag ska bjuda på något annat! Vad har hänt annars idag? Jo, jag vaknade på gott humör bredvid Per. Gick upp gjorde mig iordning och tio minuter innan jag ska iväg på mitt möte, så är (skräll) mina nycklar bort. Skäms verkligen att jag slarvar bort de hela tiden. Som tur är, är Per min räddare i nöden! Tack så mycket för hjälpen! Nu ska jag läsa de uppsatser jag har kvar att läsa. En läst - fyra kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0