Onsdag

Sitter just nu under en filt med massa tända ljus i köket. Har en god smörgås i handen som snart ska göra gott i magen, och en god smoothie som väntas på att få drickas upp. Ute yrar snön och är två grader varmt. Hade det varit runt jul så hade jag varit över lycklig, men tanke på att jag älskar snön när det närmar sig jul.DOCK ÄR DET MARS OCH SKA JU VARA VÅR.. Vill ha värma och sol, men kan drömma vidare lite till! Idag ska det finputsas på uppsatsen som ska inte för ALLRA sista gånger på fredag. Vad skönt det ska bli. Men här är det ingen vila. På lördag är det dags för plugg igen. Denna gången blir det att studera på den nationella tentan. Drömmer mardrömmar om tentan. Vaknade senast i natt och hade ångest. Jag håller tummarna för mig och att det går hela vägen hem. Ta tre djupa innan man öppnar tentan och ger allt till tusen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va mysigt du har det :) vi får ses när jag kommer hem❤️

2014-03-26 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0