vårruset

Idag så kom min gulliga chef och frågade om jag ville ta en plats i deras team på vårruset! Eftersom jag egentligen hade tänkt att anmäla mig men inte gjorde det så tänkte ja, YEAH I WILL DO THAT! Och så började jag egiboosta mig själv om att jag skulle klara mitt personbästa. And gess what - i did it! Så stolt över mig själv. Jag är verkligen glad att det bara var 5 km. Var nära på att jag gick in i väggen. Men efter en blodsocker kick med choklad i mål gången så kunde jag ingen annan än le och vara STOLT! Känns som jag är en liten skrytmåns och ja, just nu är jag det! Men det är bara för att jag är så nöjd!!! Det är en härlig känsla att delta i lopp. Alla som skriker och hejar på sidan, alla bra musik och go picknick efteråt! Stämningen var verkligen på topp. Ung som gammal är det lika roligt se hur alla genomför ett lopp på olika sätt. Alla som deltog ska vara grymt stolt över det man presrerat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0